Principal ActualCritici la adresa GNTM: bărbații se uită la candidați

Critici la adresa GNTM: bărbații se uită la candidați

Cine pe 15. April a urmat cel mai recent episod din GNTM la televizor, poate a trebuit să-și pună capul de mai multe ori în timpul plimbării de decizie. În orice caz, episodul a stârnit critici pe Twitter.

Cu puțin timp înainte de decizie, fetele Heidis au fost nevoite să treacă pe podium ca opere de artă. Un șir de bărbați îmbrăcați în negru care se uitau la modelele tinere au creat un sentiment autentic de galerie de artă.

Bărbați care se uită la GNTM

GNTM ne distrează în fiecare săptămână, chiar dacă - sau poate pentru că spectacolul oferă nenumărate momente de rușine reciprocă. Episodul de ieri a oferit, de asemenea, suficient factor de cringe pentru a ne ajuta să trecem săptămâna viitoare. Pe de o parte, a fost ședința foto într-o casă bântuită abandonată pe care Heidi ar fi vrut să o cumpere și, prin urmare, a continuat să vorbească cu agentul imobiliar imaginar la telefon. Această poveste secundară prost jucată l-a făcut chiar și pe fotograful Kristian Schuller să clatine din cap. Apoi a fost - aproape o necesitate pentru „Următorul model de top al Germaniei” - drama printre candidați. Ashley a spus ceva despre Dasha și Elisa a transmis-o!!! Până și ceartele dintre fete par acum forțate.

Dar sfârșitul episodului a provocat o adevărată emoție. Pentru că pentru mersul decizional, modelele s-au transformat în opere de artă. Podiumul a devenit galerie. Și pentru a completa sentimentul, producătorii au venit cu ceva foarte creativ: Vizitatorii galeriei care ar trebui să se minuneze de operele de artă. Doar prost că se pare că nu există femei în echipa GNTM. Sau doar bărbații sunt interesați de artă? La urma urmei, își pot permite mai degrabă o astfel de imagine, nu??

O mână de bărbați de vârstă mijlocie îmbrăcați în tricouri negre și măști negre (măștile probabil din cauza Corona, pentru a nu face totul și mai înfiorător) se uitau la tinerele în timp ce treceau pe podium. Toată treaba avea un postgust neplăcut. Bărbați care se uită la femei. Toată lumea din echipa GNTM a dormit prin dezbaterea Metoo? De fapt, spectacolul s-a lăudat întotdeauna în ultimii ani cu „Diversitatea”. Și totuși, creatorii nu au putut găsi o femeie care ar dori să stea de partea ca „expert în artă” cu un tricou negru?

Shitstorm pe Twitter

În orice caz, au existat critici pe Twitter. Pe bună dreptate! „Băieți urmăritori la întâmplare care se uită după tinere ca " experți în artă "

..