Principal ActualDe ce să merg singur în vacanță a fost cea mai bună decizie din viața mea

De ce să merg singur în vacanță a fost cea mai bună decizie din viața mea

Vara trecută am încercat ceva complet nou și am plecat spontan în vacanță de unul singur. Întotdeauna mi-am dorit să fac asta, dar cumva nu am îndrăznit niciodată pentru că îmi era frică să nu mă simt singură, să nu primesc priviri ciudate de la alți vacanți și, în cele din urmă, să-mi petrec timpul singur și trist în camera mea de hotel. Dar când am fost brusc singură vara și cumva nimeni nu a avut timp să călătorească cu mine, m-am hotărât să sar la capăt și mi-am rezervat o vacanță pentru mine. S-a dovedit a fi una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat vreodată.

Vacanță singur: Aceste lucruri m-au stresat

Da, trebuie să recunosc, am jucat sigur când a venit vorba de planificarea vacanțelor. O excursie pe distanțe lungi sau un tur cu rucsacul a fost exclusă pentru mine ca prima vacanță pe cont propriu. În schimb, am optat pentru un pachet de tur pe o insulă spaniolă, inclusiv un transfer cu autobuzul de la aeroport la hotel, pentru a depăși orice obstacole și piedici din timp și să nu ajung neputincios într-o altă țară la aeroport fără să știu unde sunt. va trebui și cum ajung acolo. Pentru mine era important să mă ocup din timp cu ceea ce m-ar putea speria sau ce situații ar putea fi dificile pentru mine. Mai ales faptul că trebuie să ies să mănânc singur m-a stresat destul de mult înainte de călătorie. Am trecut prin tot felul de scenarii și apoi am decis în cele din urmă să nu mă mai gândesc la ele. Vine așa cum vine - închide ochii și trece.

Asa se simte sa pleci singur in vacanta

Când a început vacanța, eram destul de entuziasmat. Au existat sentimente mixte de anticipare și incertitudine, pentru că nu aveam absolut nicio idee la ce să mă aștept și cum voi face față acestei situații, care era nouă pentru mine. Dar spre surprinderea mea totul a mers mai bine decât perfect. Zborul singur nu a fost o problemă pentru mine. Când am ajuns în Spania, transferul la hotel a decurs foarte bine și în hotelul în sine am fost uluit de locația incredibil de frumoasă. M-am lovit cu ochiul taurului și am ajuns în paradis și dintr-o dată toate temerile și grijile că m-aș putea simți singur sau că aș avea dor de casă au dispărut - deocamdată.

Pentru că atunci când, după ce mi-am găsit drumul în camera de hotel și în clădire, am mers seara singur la cina la restaurantul hotelului, a venit acest moment stresant, de care îmi era cel mai mult frică. Am fost dus la o masă și apoi am fost întrebat dacă sunt singur. Când am răspuns cu „Da ”, a existat o reacție oarecum nedumerită la început, apoi locul al doilea a fost șters de pe masă. Se simțea cam ciudat. Dar a trebuit să trec prin asta acum. M-am uitat prin restaurant și am avut senzația că unii dintre ceilalți oaspeți îmi aruncau priviri pline de milă și vorbeau despre mine că sunt singur. Până în ziua de azi, nu știu dacă doar mi-am imaginat-o sau dacă a fost de fapt. În orice caz, încă îmi amintesc exact cât de mult eram îngrijorat de ceea ce cred alții despre mine - o perspectivă foarte importantă pe care am luat-o cu mine din această vacanță și care m-a însoțit de atunci. Dar mai multe despre asta mai târziu.

Prima cină am luat-o singură în vacanță și de atunci am început să mă opresc. M-am simțit bine să merg singură la micul dejun și am încercat să blochez totul în jurul meu. Prima zi am petrecut-o confortabil la piscină, am citit mult și nu am lăsat să mă deranjeze nimic sau pe nimeni - și dintr-o dată a doua cină singură a fost mult mai puțin rea pentru mine. Bineînțeles că încă mă trezesc îngrijorat pentru ceilalți din când în când, dar nu mă mai stresa cu adevărat. Și cel mai târziu când am stat singur în barul hotelului pentru prima dată, am comandat o sangrie și am lăsat seara să se termine singur, am știut că singura vacanță a fost cea mai bună decizie.

Plecând singur în vacanță: de aceea toată lumea ar trebui să aibă această experiență

Zilele următoare s-au dovedit a fi o experiență minunată. Am făcut ce mi-am dorit, nu a trebuit să fiu grijuliu cu nimeni și m-am bucurat din plin de timpul petrecut singură. Chiar și o excursie în jurul insulei cu un autobuz plin de cupluri și familii a fost o experiență interesantă pentru mine, care mi-a plăcut foarte mult. Ceva pe care l-am învățat singur în vacanță este să mă gândesc mai puțin la ceea ce ar putea crede alții despre tine și mai mult să fac ceea ce este bine pentru tine. Am învățat multe despre mine în acest timp foarte scurt. Am observat cât de puternic și independent pot fi, cât de mult te lași influențat de ceilalți și cât de important este să încerci lucruri noi, să depășești obstacole și, mai presus de toate, să petreci mai mult timp cu tine. Și acum îmi plănuiesc deja următoarea vacanță pentru mine din nou - și cu siguranță ar trebui să o încercați!

Categorie:
Salata de castraveti cu smantana